עורך הדין איתן קוהלי - מייסד בעלים
עו"ד איתן קוהלי הינו בוגר תואר ראשון במשפטים (בהצטיינות) מאוניברסיטת Sheffiled, מגשר מוסמך, מגשר בגישור משפחתי ובורר, חבר ועדת צוואות, ירושה ועזבונות בלשכת עורכי הדין ובעל למעלה מ- 20 שנות ניסיון בתחום דיני המשפחה והמעמד האישי. בראשית דרכו צבר ידע ומקצועיות בתחום החברות ושוק ההון בארה"ב, אשר העניקו לו כלים ייחודיים ומהותיים לניהול תיקים בעלי היבטים פיננסים, לרבות תביעות קנייניות בתחום האישות ותיקי צוואות וירושות מהמורכבים ביותר המתנהלים בארץ ובחו"ל.
את כל שנותיו המקצועיות והארוכות מוליכים עקרונות צדק ותום לב, באמצעותם אף הוביל לפסיקות ותקדימים משפטיים בתחום דיני המשפחה בערכאות השיפוטיות הגבוהות ביותר.
עו"ד קוהלי דוגל ביישוב סכסוכים במערכת המשפחתית באמצעות הידברות וגישור על מנת למזער את הפגיעה בצדדים ובעיקר בילדיהם המשותפים. גיבוש הסכם הוגן באמצעות הליך גישור או ניהול מו"מ, הנו כלי אמין וראוי לשיטתו המקצועית, הכולל שמירה על זכויות הצדדים, מתן פתרונות משפטיים הולמים לפלוגתות שבין הצדדים וקביעת מנגנונים המבטיחים התנהלות תקינה בין הצדדים גם בעתיד.
הליך הגישור מהווה אבן יסוד בגישתו של עו"ד קוהלי מאחר ומעצם טיבו הוא מפחית את העוינות בין הצדדים, מאפשר לצדדים להשתתף באופן פעיל בקבלת ההחלטות ומהווה אלטרנטיבה יעילה עבור הצדדים מבחינה כלכלית ורגשית, ובזמן הקצר ביותר. באמצעות הליך הגישור, מביא עו"ד קוהלי את הצדדים לסיים את דרכם המשותפת בכבוד ובהבנה ולהמשיך את חייהם כל אחד לחוד, תוך שיתוף פעולה במקומות ובזמנים הדרושים. גישה זו גם עולה בקנה אחד עם החוק והפסיקה העכשווית בתחום דיני המשפחה.
כבעל ניסיון ומוניטין רב שנים בליטיגציה וחקירות, ובמקרים בהם הנסיבות אינן מאפשרות הידברות, פועל עו"ד קוהלי במיומנות ובמקצועיות רבה, להשגת התוצאות הטובות ביותר עבור הלקוח, תוך הבנת הסוגיה המשפטית על כל מרכיביה, בניית אסטרטגיה וטקטיקה משפטית והצבת מטרות ויעדים בהתאם לרצון הלקוח והתא המשפחתי הסובייקטיבי, בדגש על טובת הילדים.
שמו של עו"ד קוהלי הולך לפניו בעיקר בשל הצלחות מרובות בתיקים סבוכים ביותר, המכילים מסכת עובדתית קשה וסוגיות משפטיות מורכבות שאף הגיעו לפתחו של ביהמ"ש העליון. כמו כן, תביעות בינלאומיות בתחום האישות, כולל ייצוג אל מול ערכאות השיפוט שמחוץ לגבולות הארץ.
עו"ד קוהלי חדור מטרה ושאיפה להגיע לחקר האמת בכל תיקיו, תוך פנייה לכל ערכאה שיפוטית נדרשת על מנת לעמוד על זכויות לקוחותיו, ערעורים בעת הצורך ואף פנייה לבג"צ במקרה של פגיעה מהותית בזכויות היסוד של הלקוח.